fredag den 3. august 2012

Så er jeg tilbage:D

Hej Bloggen, så er jeg tilbage.
Jeg vil gerne lige undskylde at jeg ikke har skrevet i så lang tid, men jeg har virkelig haft et stramt program siden jeg kom hjem fra Berlin!, apropo Berlin så laver jeg meget snart et ''Berlin indlæg'' som udelukkende kommer til at handle om min Berliner tur.
Siden jeg kom hjem fra Berlin har jeg lavet en masse, jeg har været sammen med mine veninder, jeg har blandt andet været med Augusta i sommerhus, Augusta er min bedste veninde, faktisk har jeg været rigtig meget sammen med Augusta, både i sommerhus og til Grøn koncert. Jeg har også været sammen med en ny veninde som hedder Sara, hun skal også starte på Busses skole, vi skal gå i klasse sammen, hun er rigtig sød, Sara har også en blog, tjek den ud her: http://sarabechnielsen.blogspot.dk/
nå men det var lige en lille update, Berliner indlægget kommer snart med tekst og en masse billeder fra turen:D


KNUS ANDREA:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar