fredag den 13. juli 2012

Hej Bloggen<3
har i en god ferie? det har jeg i hvertfald:D
I søndags kom jeg hjem fra koloni, en ferie koloni som Gladsaxe kommune skoler planlægger hvert år, og jeg og de andre fra min ''gamle''klasse er så heldige at vore klasse lære er leder på den koloni som hedder Loddenhøj så vi er sikret en plads:D jeg har været med alle de tre år, man kan komme med, nemlig fra når man skal fra 4. til 5. og når man skal fra 5. til 6. og det sidste år når man skal fra 6. til 7., jeg har været der alle årene sammen med en fra min klasse som hedder Eva og en som hedder Clara, (Clara har også en blog som hedder ''A BLOG BY CLARA ANNA'' tjek den ud her: http://ablogbyclara.blogspot.dk/ )
i år var så det sidste år vi kunne komme med det var faktisk en lille smule sørgeligt, synes jeg i hvertfald. Jeg kommer til at savne lederne/de voksne på kolonien, og alle leder børnene!
SNØFT SNØFT:(
når men jeg kom hjem om søndagen, jeg blev hentet af min lillebror, min søster og min far, så kørte vi hjem og hentede min mor også tog vi på stranden, det var rigtig hyggeligt!.
Om mandagen, kom min veninde Alberte også tog vi bussen til palads i København, og så den nye teenage film ''LOL'' den kan stærkt anbefales den er rigtig rigtig god, hvis du er til rigtig teenage film med problemer og romantik så er den helt perfekt, du kan jo lige tjekke traileren her: http://www.kino.dk/film/l/lo/lol
Om tirsdagen havde vi bare en hygge hjemme dag:D
Om onsdagen kom min relativt nye veninde fra busses skole fra min nye klasse<3 det var super hyggeligt vi gik tur og så film og sådan<3.
Om torsdagen startede jeg dagen med at tage til waterfront fordi jeg skulle snakke med min træner som skal hjælpe mig i uge 30 med at få trænet:D
også er der jo kun idag tilbage, og idag skal vi til Berlin, her lidt senere vi skal være i lufthavnen klokken 6 og så tager det ca en time at flyve til Berlin:D
vi ses, god ferie:)
KNUS ANDREA<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar