fredag den 29. juni 2012

den sidste uge i 6. klasse

Hej bloggen, 
ok lad os tage ugen fra start til slut;D
Mandag: lavede jeg ikke noget specielt jeg lavede bare nogle af årets sidste lektier.
Tirsdag: var jeg i skole (det var jeg også mandag), vi havde p-fag og jeg havde sløjd, efter skole lavede jeg også bare nogle lektier.
Onsdag: havde vi årets sidste gymnastik time og vi spillede høvdingebold og stikbold, i den sidste time skulle vi være færdige med alle vores matematik bøger, og jeg nåede det rent faktisk selvom jeg ikke helt til sidst troede på det.
Torsdag: læææææker dag, i skolen, første time var bare en hygge time, og vores lære købte sodavand og popcorn til os, for i den næste time skulle vi bare se film, vi skulle se 'Alice in wonderland' den nye med Jonny Deep.vi fik bare fri da filmen var færdig, og det var den ca klokken 12. Jeg fortalte også min klasse at jeg ikke skulle gå der mere, jeg flytter nemlig til en privat skole som hedder Busses skole, hvor de hvert år laver en helt ny 7. klasse og det er så den jeg skal gå i. 
Fredag/IDAG: SIDSTE SKOLE DAG!! YAAAAY<3. Vi skulle møde klokken 9, også spidste vi morgenmad sammen i klassen, efter fulgt af en quiz, drengene mod pigerne, og selfølgelig vandt vi pigerne!!:D:P
Lige nu sidder jeg sammen med min søde barndoms veninde Hanna<3

Der kommer lige nogle billeder i et andet indlæg, fordi min computer ikke lige ville som jeg ville, så bliver nødt til at gøre det fra min IPHONE...:D

KNUS ANDREA:-)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar